Norman Vahtra tööandja Israel Start-Up Nation üllatas vahetult enne Giro d'Italia algust fänne uue vormiga. Senine sinist värvi vorm asendatakse aasta esimesel suurtuuril punaka ihukattega.
Iisraeli klubi avaldab seeläbi austust ühele oma särgisponsorile, Itaalia veinitootjale Vini Fantinile, kes loodab selle käiguga koduturul suuremat tähelepanu pälvida. Kui püksid on jätkuvalt tumesinist värvi, siis sokkidel on särgiga sarnane värvilahendus.
Veinitootjad saavad Girole vahetult kaasa elada seitsmendal etapil, mil ratturite karavan möödub Fantini Groupi Ortonas asuvast peakorterist. "See on harukordne võimalus olla tähelepanu keskpunktis Itaalia tähtsaimal rattavõistlusel. Naudime seda hetke täiel rinnal, et rattasporti veelgi rohkem armastada," lausus Fantini Groupi president Valentino Sciotti.
Iisraelis tegutseva särgitootja Jinga asutaja Aviad Izrael: "Vein, Itaalia ja rattasport - neid kolme asja me armastame! Giro-Fantini projekt on meie aegade üks lemmikumaid projekte."
We have a surprise for you!????
— Israel Start-Up Nation / Israel Cycling Academy (@TeamIsraelSUN) May 6, 2021
Showcasing our Italian sponsor @FarneseVini, we have created a brand-new jersey for this year’s @giroditalia! Cheers! ????
More info and photos here: https://t.co/fVt27dyVqx
____
???????? #Giro pic.twitter.com/2ApfLwfzMx
We are ready! ????
— Israel Start-Up Nation / Israel Cycling Academy (@TeamIsraelSUN) May 6, 2021
????️"I’m determined to leave my mark on the Giro" - Dan Martin.
????️"I feel stronger than ever" - Guy Niv.
????Read more: https://t.co/XShDhZ0i8F
____
???????? #Giro pic.twitter.com/uqXf37AJqA